koszyk suma: 0,00 zł
Jak to działa

W skrócie

Większość produktów dostępnych w naszej ofercie powstaje na indywidualne zamówienie klienta, w związku z czym czas oczekiwania na realizację jest dość zróżnicowany. Szacowane terminy realizacji zamówienia podane są na karcie każdego produktu.

Wysyłka

Materace i produkty o mniejszym gabarycie dostarczane są za pośrednictwem firm kurierskich. Korzystamy z usług sprawdzonych przewoźników, m. in. DPD, DHL, GLS. Zamówienie składające się z kilku produktów wysyłane jest po skompletowaniu całości. Meble o dużych gabarytach oraz zestawy mebli przewożone są najczęściej na paletach. Przesyłka paletowa to gwarancja bezpieczeństwa i optymalnej ceny. Wysyłki paletowe nie obejmują usługi wniesienia. Koszt usługi transportu z wniesieniem wynosi 290 zł.

Wysyłka z wniesieniem +290 zł

Usługa realizowana przez firmę DTS. Obejmuje transport i wniesienie produktów do mieszkania.

Wysyłka paletowa

Transport mebli odbywa się na palecie. Kierowca przewozi meble na wózku do drzwi domu lub drzwi klatki schodowej w bloku. Nie obejmuje wniesienia.

Płatności

W sklepie Magiczny Pokoik Klienci mają do dyspozycji wiele form płatności: przelew tradycyjny, przelew natychmiastowy, płatność odroczona lub płatność gotówką przy odbiorze. Przy wyborze formy płatności za pobraniem, wymagana jest wpłata zaliczki w wysokości 10% wartości zamówienia.

Płatność w ratach

Wiemy, że wyposażenie magicznego pokoiku dla dziecka to często istotny wydatek. Dlatego dajemy naszym Klientom możliwość dokonania zakupu w systemie ratalnym. Chcąc skorzystać z płatności ratalnej na etapie składania zamówienia wybierz tę opcję płatności w koszyku. W kolejnym kroku zostaniesz przekierowany do wniosku ratalnego online. Decyzja o akceptacji wniosku podejmowana jest nawet w ciągu kilku minut!

Proste raty w kilku krokach - wniosek online!

  • Najwyższej jakości produkty

  • Bezpieczne płatności

  • Bezproblemowe zwroty

  • Szybka dostawa

Najczęściej zadawane pytania

Kiedy otrzymam swoje zamówienie?

Termin realizacji zamówienia na dany produkt podany jest na karcie produktu, w koszyku oraz w mailu potwierdzającym zamówienie. Meble to produkty na zamówienie i termin realizacji zamówień na meble może wynosić od 2 dni do 16 tygodni. Niektóre modele materacy dostępne są na magazynie, a ich wysyłka następuje w ciągu 1-2 roboczych. Termin realizacji zamówienia na modele niedostępne na magazynie wynosi 5-15 dni.

Czy mogę gdzieś zobaczyć meble?

Jesteśmy sklepem internetowym, dlatego nie posiadamy przestrzeni wystawowej oraz ekspozycji mebli. Aktualny asortyment dla dzieci pokazujemy na naszej stronie internetowej. Dokładamy starań, by przedstawić dokładne parametry, materiały oraz wszelkie dodatkowe informacje o danej ofercie.

Wybrane produkty wzbogacamy również o inspirujące zdjęcia, które ukazują meble w różnych aranżacjach dziecięcych pokoików. Podejmujemy te kroki, by zwizualizować dany produkt, a tym samym umilić i ułatwić Państwu zakup.

Czy mogę zmienić moje zamówienie?

Oczywiście, możemy dokonać zmiany zamówienia. Abyśmy mogli skompletować Państwa nowe zamówienie, będziemy potrzebowali jednak nieco więcej czasu na jego realizację.

Wszelkich szczegółowych informacji udzielimy za pośrednictwem kontaktu telefonicznego.

Kiedy otrzymam swoje zamówienie?

Meble w Magicznym Pokoiku w większości tworzone są na zamówienie z wieloma wyjątkowymi opcjami do personalizacji. Dlatego czas realizacji zamówienia zależy od producenta, który bezpośrednio wysyła gotowy produkt do Państwa.

Szacowany termin realizacji podajemy zawsze na karcie produktu, w koszyku oraz w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia.

Czy mogę odebrać osobiście swoje zamówienie?

Jest taka możliwość, jednak wcześniej zapraszamy do kontaktu telefonicznego. Ta opcja nie dotyczy każdego zamówienia. Część produktów wysyłana jest do Państwa bezpośrednio od producenta.

Czy po zakupie jest możliwość opłaty dodatkowej za montaż mebli?

W naszej ofercie nie mamy opcji montażu. Jednak spokojnie – do każdego zamówienia dołączona jest prosta i szczegółowa instrukcja podpowiadająca, jak samodzielne złożyć meble.

Czy jest możliwość wysyłki za granicę?

Wysyłka za granicę jest możliwa po wcześniejszym kontakcie telefonicznym bądź mailowym oraz za dodatkową opłatą. Oferta ta dotyczy jednak wyłącznie mebli dziecięcych z kolekcji Pinio.

Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

Przysługuje Państwu 14-dniowe prawo do zwrotu zakupionego na odległość towaru bez podania przyczyny (dotyczy to jedynie osób prywatnych oraz jednoosobowych działalności gospodarczych) zgodnie z art. 38a z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827). Ważne jest, aby produkt był zwrócony w oryginalnym opakowaniu, w stanie kompletnym, niezniszczony i nieużywany.

Wyjątek stanowią produkty spersonalizowane, wykonane dla Państwa na indywidualne zamówienie. Taki towar nie podlega zwrotowi.

Czy mogę gdzieś sprawdzić aktualny stan zamówienia?

Stan realizacji zamówienia mogą Państwo łatwo sprawdzić po zalogowaniu się na swoim koncie w sklepie Magicznego Pokoiku.

Jeśli zamówienie zostało złożone bez zakładania konta, wtedy stan jego realizacji można potwierdzić, dzwoniąc na naszą Infolinię lub pisząc maila na kontakt@magicznypokoik.pl

Czy mogę zmienić adres dostawy?

Jeśli jeszcze nie wysłaliśmy zamówienia, mogą Państwo spokojnie zmienić adres jego dostawy. W tej sprawie prosimy o kontakt z nami.

Czy kurier skontaktuje się ze mną przed doręczeniem przesyłki?

Nie mamy wpływu na takie działania kuriera. Kontaktowanie się z odbiorcą paczki przed doręczeniem przesyłki nie jest obowiązkiem dostawców. Nie oznacza to, że kurierzy tego nie robią. Jest to jednak jedynie ich dobra wola. W przypadku, gdy przekażą nam Państwo taką prośbę w trakcie składania zamówienia, zawsze umieszczamy ją na liście przewozowym.

Co mam zrobić, jeśli przesyłka będzie uszkodzona?

W przypadku, kiedy przesyłka dotrze do Państwa uszkodzona, konieczne jest sporządzenie z kurierem protokołu szkody. Najlepszym rozwiązaniem jest, aby zawsze sprawdzać paczki przy dostawcy.

W jaki sposób mogę zapłacić za zamówienie?

Za zamówienie złożone w Magicznym Pokoiku mogą Państwo dogodnie zapłacić na kilka sposobów:

  • Przelewem tradycyjnym (w tytule prosimy o podanie numeru zamówienia). Dane konta otrzymają Państwo na maila razem z potwierdzeniem zamówienia,
  • Przelewem natychmiastowym,
  • BLIK-em,
  • Na raty – płatność w systemie ratalnym banku Alior Bank,
  • PayPo, czyli opcja „Kup teraz, zapłać za 30 dni”.

Czy mogę skontaktować się telefonicznie z osobą odpowiedzialną za marketing?

Prosimy, aby wszelkie oferty współpracy i oferty marketingowe kierowali Państwo na nasz adres e-mail: kontakt@magicznypokoik.pl.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl